NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Halva veckan har gått..

Kategori: Allmänt

Nu har äntligen halva veckan gått och vi närmar oss helg igen!! :) det har gått snabbt så jätte skönt!! :)

Dagen började med att Britta och Abby kom hit så gick vi till lekparken med dom :) hade med oss massa gott till barnen, mackor, frukt och snacks :) dom hade jätte kul!! Fin dag har det varit med, varmt och skönt :) tyvärr dock så har Julian testat mig på allt idag. Vägrat äta, lipat hela tiden och inte lyssnat alls!! Väldigt jobbigt och svårt att hålla humöret uppe. Men nu som tur är så slutar jag snart så jag kan komma ifrån lite!! :)
Jag har också varit en väldigt bra au pair idag och pysslat med Anna :) vi här gjort robotar! Kommer ihåg att jag hade en sån när jag va liten :) roligt och föräldrarna här i USA gillar när deras barn pysslar ;) plus poäng till mig!

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer

  • Anne-cathrine Nordh säger:

    Fina robotar.:)

    2013-08-16 | 11:33:16
  • Petra säger:

    Kul! Ja o Freija får pyssla robotar ngn dag ser jag :D

    2013-08-16 | 11:52:11

Kommentera inlägget här: