NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Myslördag!

Kategori: Allmänt

Började jobba kl 14 idag, barnen var jätte trötta. Så fort föräldrarna åkt la jag Julian för nap och jag och Anna gick ner och tittade lite på tv. Inte sova för Anna för hon ville inte men lite avslappning iallafall. När Julian vaknade gav jag dom lite yoghurt för dom hade ätit så dålig lunch, dom vägrade så det blev time out och efter det åt dom så vi kunde åka iväg på våran mysteryride :) man känner sig jätte elak när man måste ta till med time out men det hjälper verkligen och när man tjatar och tjatar utan att dom lyssnar blir det väldigt frustrerande till slut! Britta följde med oss på våran mysteryride till twist och åt froyo och sen en ny lekplats som dom verkligen älskade :) så himla mysigt att kunna åka iväg med barnen och göra dom glada!! :) resten av dagen skötte sig barnen hur bra som helst!! :) Kvällsmat och lägga dom för natten var en lätt match idag!!! Jätte glad! Hoppas mina värdföräldrar har en bra kväll på coldplay, det är dom värda för dom jobbar och sliter så mycket :)

När jag nattade barnen åkte Britta och handlade saker till våran pizza, sen var det pizzabagartime! Sååå himla god blev den! Lite trasig när vi tog ut den men vad gör det?! ;) Nu sitter vi här och myser med tända ljus och mätta på god pizza och bloggar lite ;) När värdföräldarna kommer hem får vi se vad vi hittar på.. Beror på när dom kommer, kanske åker ut på en liten utflykt ;)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: