NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Veckan har börjat väldigt bra! Snälla söta barn :) igår va mamman hemma och vi följde med henne på ärenden. Jag var i deras vin butik för första gången och den var verkligen super mysig!!! Jätte fin, fräsch och en egen mysig stil :) efter alla ärenden skulle Julian nappa men mamman sa att hon kunde ha honom ett tag och så körde hon mig och Anna till Larissa för play date :) sååå roligt för Anna!!! :D Britta va också där med hennes Abby så Anna hade många kompisar att leka med :) dom va mestadels ute på altanen och lekte med vattenbordet och vattenspridaren. Anna tyckte det va så himla kul att komma iväg på play date och kul med lite egentlig med henne :) hon ville verkligen inte åka hem när mamman skulle hämta oss men det va dags för kvällsmat så va tvungna att åka och det får bli mer play dates hos Larissa nån annan dag :)

Idag har vi också haft play date!! Britta och Abby kom hit på förmiddagen och lekte :) barnen leker verkligen jätte bra ihop så det är väldigt kul!! Då kan man träffas ibland :) Britta tog med sig saker för att laga tacos till lunch!!! Mums!! :D mysig förmiddag!! :)
Tyvärr vill inte mina värdföräldrar att jag lägger upp bilder på mina barn men här kommer lite bilder från våra play dates på Larissas och Brittas barn :)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: