NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Shopping :)

Kategori: Allmänt

Imorses åkte jag och Britta till palisade mall och shoppade lite, hade bestämt en summa innan och jag klarade det!! :) 2 tröjor, 1 par jeans och örhängen :) allt utom örhängena behövde jag faktiskt! ;) hade inte med mig mycket varma kläder och fått höstkänslor så blev lite höstkläder :) hitta även ett par skor jag vill ha men dom får bli nästa veckas lön :)

Nu jobbar jag, föräldrarna har dejt night och ska på coldplay ikväll :) mysigt för dom! Jag och barnen ska på "mysteryride" för har bilen idag, får bli en ny lekplats och glass :) Britta kommer också hit och ikväll ska vi göra pizza!! Så gott med hemmagjord pizza och familjen har en pizzasten så blir extra gott!! :D

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: