NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Fredag!! :D

Kategori: Allmänt

Gårdagen va hur bra som helst :) spenderade dagen med värd familjen och släktingar för Julian fyllde 2 år. Det var ett pool party och jag åt den godaste tårtan jag någonsin ätit!!! :D det var över 40 grader varmt igår så svetten rann!! Gött att hoppa i poolen då :) senare på kvällen kollade vi på 4th of july fyrverkerierna och sen åkte jag en kortis till Britta :)

Idag har jag och barnen lekt med vattenspridaren och hängt vid poolen med :) inte riktigt lika varmt idag men över 30 iaf!! :) skönt att vädret håller upp!! :) nu ska jag och Britta ha mys kväll med film, godis och pizza :)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: