NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Pottytraining!

Kategori: Allmänt

Idag har Julian använt både pottan och toaletten för första gången!!! Så himla stolt! :D dock blev det kiss på golvet några gånger innan men sen äntligen. Imorgon ska vi fortsätta öva! :)

I måndags efter jobbet hade jag, Britta och Christofer mys kväll med te och frallor, hittat frallor här så himla gott!! :) massa prat och bus och Chirs utsågs till cupcakeskungen! :D

Igår lagade jag middag till familjen, wook, sen åkte jag med Britta och Larissa till Capri och åt (jag bara snodde några pommes av Larissa) sen frozen yoghurt efter, mumma :) froyo är något jag kommer sakna med, mjukglass men massa olika sorters topping :D igår blev det froyo med cheesecake smak och nån slags daim och choklad sås. Efter va jag as mätt. Men ibland är det så värt det!

Ikväll blir det bara en hemma kväll, middag med familjen och när barnen lägger sig ska jag ut och springa eller gå och sen ta en lång dusch och lägga mig tidigt :)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: