NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Sjukling

Kategori: Allmänt

Usch och fy va tråkigt att vara sjuk!!! Typ Feber, snorig och ont i halsen! Ne feber vet jag inte om jag har för det finns ingen termometer här. Hoppas verkligen jag hinner bli frisk till helgen! Men men även fast jag inte nåt prima jobbar jag med mina söta ungar ändå :) idag blir nog en ganska lugn dag ändå, nu leker vi lite, om en timme är det dags för lunch sen ska dom sova middag. Julian sover två timmar och Anna ca en halvtimme, timme nånting. Lite egen tid för skype med mina nära och kära <3 om allt går bra annars är det bara Anna och då ritar vi eller kollar på film så ganska lugnt :) sen idag så är det tidig middag som gäller för dom ska på ute bio ikväll :) kul för sötnosarna!! så om allt går bra (inte som igår när dom vägrade sova) så blir det en lugn dag. Får se om jag orkar följa med ikväll annars blir det sova när dom åker!

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: