NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Rooftop

Kategori: Allmänt

Helgen har varit jätte bra! I fredags var jag Britta och Christofer ute och lördagen åkte vi in tidigt till Manhattan! Jag och Britta fick ta tåg från olika stationer för tydligen var det något maratonlopp i briarcliff så tåg resan va lite tråkigare än vanligt.. Vi hängde i central park till ca 2, helt underbart! Sen va det dags för party igen! Åkte upp till toppen på ett jätte fint hotel med världens utsikt!! Fick mat och dryck.
Sen ca kl 7 åkte vi till ett annat hotel och åkte upp till rooftopen där med! Det var så vackert! Och när det blev mörkt blev det ännu finare!! Sen åkte vi även till en bar men stannade inte så länge för skulle upp tidigt och ha en viktig intervju med en ny familj! Jag va lite bakis på intervjun men hoppas inte dom märkte det, men det kändes jätte bra så håller tummarna!! Efter det åkte vi till en jätte stor outlet, ungefär som barkaby i Stockholm fast så himla mycket större. Där fanns butiker med alla märken och as billigt! Men jag va duktig idag och köpte inget :) sparar mina pengar tills min älskling kommer på torsdag!! :D ska bli så kul att han kommer hit och på fredag är det midsommar också så då kommer det va en jätte stor fest i batterypark med massa svenskar! Längtar!!!!

Nu sitter vi och myser på Larissas veranda, äter vattenmelon dricker vin och lyssnar på musik.

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: