NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

UNDERBARA helg!

Kategori: Allmänt

Fredagen va så himla rolig! Först sol och bad som jag skrev i tidigare inlägg sedan utgång i Manhattan!! Vi gick in med promoter så det var gratis inträde, gå före i kön och gratis dricka! Kvällen var jätte rolig och mycket dans!! :) det är så roligt att träffa allt nytt folk och alla au pairer från olika länder som är i exakt samma sits som du själv och alla är så öppna och lätta och umgås med! Vi va hemma kl 7 på morgonen igen så denna gången sov vi hos Larissa för hon hade huset för sig själv denna helgen ;) Lördag jobbade jag mellan 12-5 men direkt efter åkte jag iväg till brudarna! Träffade en till jätte bra svensk tjej som heter Malin. Vi gjorde tacos, drack vin, åt glass, lyssnade på musik och bara satt och pratade hela kvällen. Satt ute på Larissas altan och kvällen var så varm och skön så vi kunde sitta där hela tiden :) helt underbart! Söndagen jobbade jag 7-1 och även då åkte jag till brudarna direkt när jag hade slutat, då låg vi vid poolen och bara tog det lugnt!! Senare åkte jag och Britta till White plains själva och det va jätte skönt att bara va med henne och prata av sig på svenska lite :) vi skulle gå på bio men gick inget som lockade oss så tog en kaffe på starbucks istället :) Britta är så härlig och fantastiskt tjej! Nu börjar en ny jobbvecka men det är "snart" helg igen!! Puss och kram! Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: