NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Lugn helg!

Kategori: Allmänt

Denna helgen har väldigt lugn, mycket pretty little liars tittande!! På fredagen så träffade jag och Britta två nya svenska tjejer för en fika. Jätte trevliga och snälla tjejer :) Lördag stod shopping på schemat, jag Britta och en av de nya tjejerna Ida åkte till palisade! Köpte en tröja och ett armband, jätte nöjd!! ;) skulle jobbat på lördagen men sen behövde jag inte det!! Skönt, ibland behöver man verkligen den lediga tid man kan få!! På kvällen åkte vi hem till Ida och köpte pizza och godis och bara satt och pratade hela kvällen, super mysigt! :) nu hela söndagen har jag och Britta bara tagit det lugnt, körde och hämtade värdföräldrarna på ett event bara annars ledig hela dagen! Tittat massa PLL!!! Så bra och så spännande! 
Nu ska jag sova för imorgon är det en ny jobbvecka. Bara 3veckor kvar nu till mina älskade kommer!!! :D <3 

Puss och kram! 
Josefine 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: