NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Igår började Anna skolan!! Jätte glad för hennes skull!! Hon va så himla glad både innan och efter skolan, hoppade upp och ner av exaltering när man pratade om det :) hon kommer gå i skolan efter lunch i 2h och 15 min och då nappar Julian så det betyder också lite egen tid för mig och det känns jätte skönt! Då kan jag skypa med nära och kära!!! Mellan 7 och 9 kommer jag kunna prata med er där hemma och det gör mig jätte glad!!! :D skypar jag inte kan jag vila, titta på film eller bara ta en dusch med! Asså lite egentid! Skööönt! Jobbar så många timmar så det behövs verkligen :) dagarna känns mycket kortare och mycket lättare nu :) efter skolan idag står lekparken på schemat och efter jobbet har jag ingen aning! 

Puss och kram! 
Josefine 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: