NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Livskvalitet

Kategori: Allmänt

En helt jävla fantastisk helg måste jag säga!! 😃 efter jobbet på fredagen får jag smset av Josse att vi har chansen att va med i en realityserie som spelas in här i New York, Million dollar listings. Den handlar om 3 rika mäklare skulle man kunna säga! En är svensk men han va inte där.. 😉 så jag josse och Louise åkte till en rooftop bar där vi fick gratis mat och dricka och sitta i bakgrunden och bara snacka! Vi pratade även med grabbarna en sväng och dom filma men vad som blir med på tv vet man aldrig!! Jävligt kul va det iallafall!! 😃 New York, möjligheternas stad! 
Efter det drog vi till 1Oak för utgång! 

Sov hos Louise hela helgen som bor i Greenpoint Brooklyn så lördagen hängde vi där bara 😊 tog en powerwalk i hennes område där man ser den vackra skylinen av underbara New York 😍 gick vidare genom hela Williamsburg som är det nya "IT" stället. Super mysigt och väldigt soft stället! Hängde i mjukisar hela dagen och på kvällen lagade vi mat och drack lite vin! 
Söndagen tog vi det lugnt på morgonen innan vi drog in till soho för lite shopping, inget speciellt lite smått och gott blev det bara 😊 efter stan lagade vi taco och drack lite ner vin haha 😉 
Så himla mysig helg! Livskvalitet 👌

Imorgon är det St. Patrics day, skulle varit ledig men nu måste jag jobba... 😔🍀

Lite härliga bilder ❤️



























Kommentarer


Kommentera inlägget här: