NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Plugg

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig sjukt osugen på att plugga.. Fortfarande trött efter helgen, kunde i röra mig på hela dagen! Varför blir det bara värre och värre nu när man blir äldre? Man borde väl kunna vänja sig istället. Tråkigt väder är det också.. 
Men plugga måste jag, massa att läsa i veckan och vårt grupparbete tänkte vi skicka in denna veckan för en första granskning så då är det bara kämpa på! Det som är bra med båda grupperna jag jobbar med är att alla är väldigt drivna och positiva, dom är i min ålder så det känns att man faktiskt har saker gemensamt 😊 snälla och roliga personer! 
Måste till Clas Olssons idag och köpa ramar, ska beställa tavlor till lägenheten på canvasduk. Ska bli kul och se hur resultatet bli!! 😃 tror det kommer bli as bra! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: