NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Becka <3

Kategori: Allmänt

Både igår och imorses hade jag fruktansvärd hemlängtan!! Saknade Basse, mamma och pappa, syrran och barnen och ALLA kompisar så himla mycket! Saknade allt som har med Sverige och göra. Ville inte gå upp ur sängen men man har ett jobb och sköta så va ju tvungen! Jag ville bara gråta, och det gjorde jag. Smsa med syrran och Basse, pratade ut med Britta och pratade med min värdmamma som är väldigt förstående och helt underbara! Fick blommor och en jätte fint kort av Susan senare sen <3 men framför allt så skypade jag med Becka, min älskade vän Becka <3, och det hjälpte verkligen!! Nu mår jag mycket bättre även om jag fortfarande saknar sakerna och personerna så känns det lättare! Becka förstår mej och vet vad hon ska säga för att få mej och må bra :) tack vännen för energin jag fick!! Skypa lite med mamma och pappa med och det kändes jätteskönt! Nu är det faktiskt bara 48 dagar tills jag får besök i nästan 3v från Sverige!!!! :D det kommer gå fort dit!

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: