NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Fredag!

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag igen!! :)
Britta och några andra tjejer åkte in till city igår kväll för kl 7 idag på morgonen spelar one direction på rocka feller center och jag är sååå himla avundsjuk!!! Först va jag för feg för att fråga om jag kunde börja lite senare idag men tillslut tog jag mig mod och frågade för jag kände att jag inte hade något och förlora. Då kände jag ändå hopp och hjärnan förberedde sig på att jag skulle kunna åka!! Pappan brukar ju ändå jobba hemifrån ibland, men sen gick det inte för båda skulle åka tidigt på morgonen.. Då blev jag jätte besviken först och är fortfarande avundsjuk men har iallafall kollat om det gick :) stolt över mig själv att jag vågade fråga för såna situationer är svåra här. Jag gick och la mig tidigt så vaknade helt utvilad innan klockan ringde idag :) Hoppas verkligen att tjejerna hade kul!!!! :D det blir fler gånger och fler konserter att gå på innan jag åker hem :) !!

Men idag är det som sagt fredag!! :D fy va skönt!! Blir en riktig softar helg för oss, Britta har huset för sig själv och vi ska bara hänga där och ha så mycket mys vi kan!!! :)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: