NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Fredag!

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag innan klockan ringde! Annars brukar jag alltid vara helt död på morgonen med idag pigg och glad :) fortfarande snorig och hostig men ändå mår jag bra!!
Morgonen började bra, barnen va också glada tills frukost då Julian vägrade äta och bara storböla! Men pappan va fortfarande hemma då så han hjälpte mig att få i honom frukosten. Snällt! :) sen efter påklädning och tandborstning gick vi till biblioteket :) fredagar har dom något som heter sidewalkstories och barnen älskar det!! Först sjunger dom lite sen läser dom en bok och sen får alla barn måla på asfalten av baksidan av biblioteket. Resten av dagen har gått hur bra som helst med snälla söta barn!

Har precis lagat fredagsmiddag som vi ska äta så fort mamman kommer hem, fetaostfylld kyckling, klyftpotatis och sötpotatis med tatziki och lite sallad :D kommer bli mumma!!! :D
Britta är på Justin Bieber ikväll och jag är sååå himla avundsjuk!!! Men jag ska träffa Larissa ikväll och äta froyo iallafall :) inte fy skam det heller ;)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: