NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Mys

Kategori: Allmänt

Dagen slutade med att vi hade film mys på eftermiddagen efter barnens nap :) gjorde svenska choklad bollar som smakade skit för ingredienserna är inte lika som hemma, men barnen tyckte om dom iaf! Poppade popcorn och tittade på film :) är det dåligt väder så får man!! Anna frågade om jag kunde fläta hennes hår och sånt älskar ju ja så det gjorde jag såklart!! Sen busade vi massa tills mamman kom hem :) dom är så underbara dom små barnen! (För det mesta;))

På kvällen åkte jag Britta och Larissa till Palisade mall och Larissa shoppa loss på VS sen käkade vi!

Fick en jätte söt film av Petra idag, vet tyvärr inte hur man lägger upp den på bloggen men den gjorde mej väldigt glad!! Tack <3

Saknar er hemma så mycket!! <3333 Men inte redo för att åka hem än ;)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: