NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Regn..

Kategori: Allmänt

Ösregn ute idag :( vad gör man med 2 barn en dag som denna utan bil? Något förslag? Än så länge har vi bara ritat och sen har dom lekt själva. Tur att dom har bra fantasi i alla fall :)

Allt gick fantastiskt bra igår! Precis enligt planerna. Jag hann med Skype dejt med Basse, Rebecka och en med Emmylie, Sara, Loui och Bonnie!! <333 myyyyys!!!! :D så skönt att få prata av sig lite och få lite ny energi!

Fick något mirakelpiller av min Hostmum så mådde även väldigt bra på kvällen!! Familjen åkte iväg på bion och hade haft det jätte mysigt och barnen älskade det! Jag stannade hemma och Britta kom förbi och drack te och titta på film, safe haven! Jätte mysig film! :)

Ikväll ska jag också träffa Britta men vet inte riktigt vad vi ska hitta på än.. Vi får se ;) vi är superlyckliga idag för Brittas syster som fick en liten son!!! :D GO Anna!!! Fick veta igår kväll att hon åkt in men nu fick jag precis veta att bebisen hade hittat ut!! :D

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: