NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Dan före..

Kategori: Allmänt

Tänk att det redan är jul!! Imorgon i Sverige på onsdag här.. Känns väldigt konstigt att inte va hemma över jul 😔önskar jag kunde dela på mig och få va med min familj hemma i Sverige samtidigt som det ska bli spännande att vara här! Idag ska alla ha uppesittarkväll, imorgon firar alla julafton medans för mig är det en helt vanlig jobbdag, as jobbigt 😔saknar alla otroligt mycket och lite extra nu ❤️ men jag har Ida här och hon kommer vara med oss den 25 så det känns väldigt roligt 😃 men hon åker hem om lite mer än en vecka, det blir också sjukt jobbigt!! Men vi får göra så mycket kul vi kan den sista tiden!! Hon är en helt underbar människa! Rolig snäll glad positiv och helt fantastisk vän ❤️ Det va svårt att tänka sig innan men jag har fått 3 nya vänner för livet här som jag vet till hundra att vi kommer träffas i Sverige med! Ida och Britta och Josefine, helt underbara! 

Nu om helgen! I fredags åkte vi till palisade mall för Buffalo wild wings och shopping, Ida sov över och på lördags morgonen gjorde vi i ordning oss för utgång! Väldigt rolig dag och kväll som alltid 😊 söndagen var en riktig slappar dag! Brukar inte bli bakis men denna gången va jag det! Fy!!! Men ändå mysigt med film och glass och hemkörd pizza 😉 

Puss och kram!
Josefine 
























Kommentarer

  • Petra säger:

    God jul på sig underbara bästa Josefine!!! <3

    Svar: God jul bästa Petra!!! Hoppas er jul blir super mysig ❤️
    Josefine

    2013-12-23 | 21:08:53
  • Kerstin säger:

    God Jul önskar vi dig från Ornäs

    Svar: God jul och gott nytt år!!
    Josefine

    2013-12-23 | 22:35:29

Kommentera inlägget här: