NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Det närmar sig..

Kategori: Allmänt

Shit nu är det bara 4 dagar kvar!! Helt sjukt!
Mitt pre-departure project är nästan klart, lite stav och grammatik fel som ska rättas som jag inte är så bra på :p tur att fina vänner kan hjälpa till även fast det inte är jätte kul, tack Sara!!
Det är typ som en uppsatts du måste göra innan du åker om barns utveckling, lekar, mat och jämföra USA och Sverige bl.a.

Packningen är också så gott som klar, måste lägga ur saker hela tiden för att det är viktigare saker än kläder som måste packas i. Olidligt. 23+8kg är alldeles för lite för ett år! Vinterkläderna får Basse eller familjen ta med när dom kommer till NY :)

Jobbigt att börja säga hej då till folk nu.. Många träffar jag i alla fall på lördag på Eltons namn fest :)

Puss och kram!
Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här: