NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Hemlängtan..

Kategori:

Jag hade ledig förmiddag idag och tänkte sova länge men vaknade kl 6 med fruktansvärd hemlängtan och en stor klump i magen.. Jag ville bara åka hem, låg kvar i sängen till 9, pratade med Basse, mamma och syrran. Jag saknar dom så himla mycket!! Känns hemskt att ha hemlängtan efter bara några dagar.. Men det hjälpte att prata med dom :)

Men jag samlade mig, sprang och gick om vart annat för det var svårt att hitta vart man kunde springa. Det är jätte fint väder idag! :) nu känns allt mycket bättre och jag antar att det kanske kommer ta lite tid att vänja sig med allt. Det kommer vara många "up and downs" nu kan jag börja se fram emot alla som kommer och hälsar på! :)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer

  • Sara säger:

    <3

    2013-05-14 | 07:06:36
  • Ellinor Melkersson säger:

    Det kommer nog bli jättebra Josse :) Du är modig som gett dig iväg !

    2013-05-14 | 09:40:41
  • Rebecka säger:

    Sötnos då! <3

    2013-05-15 | 07:36:22

Kommentera inlägget här: