NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

TGIF!

Kategori: Allmänt

Igår hade vi en avskedsmiddag för Rhana. En liten söt japanska :) japaner är väldigt anorlunda från oss svenskar! Blyga och försiktiga men väldigt trevliga! Skillnad från oss svenskar får dom varken pussas eller kramas offentligt!! Ser hon sånt eller värre blir hon väldigt generad!! Så söt!!! :) hon tycker nog att vi är väldigt konstiga ;) tråkigt att hon ska åka men väldigt glad att jag fick chansen att träffa henne!




Snart så får jag äntligen träffa mamma och pappa, Kicki och Tony!!! 
Såååå kul ska det bli! Ledig helg så det kommer bli helt fantastiskt att va med dom här i New York!!! Längtar så jag spricker!! 😍❤️

Puss och kram! 
Josefine 






Kommentarer

  • Petra säger:

    Fina fina Josse <3

    2013-11-17 | 20:22:11

Kommentera inlägget här: