NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

20/9

Kategori: Allmänt

Fredag igen!!! Wohoo va skönt!! :) dock jobbar jag kväll idag men Britta och Malin får ändå komma över :) blir nog matlagning och film kanske :) får se.. 

Igår va jag Britta och Malin på cheesecake factory och käkade, mysigt!! :) 

Just nu är jag och barnen på biblioteket, har varit på storytell med ämnet plains, trucks and automobil idag! Båda gillade det och det är perfekt för Julian som älskar flygplan! Snart ska Anna till skolan och Julian sova, tror jag också tar mej en nap idag för är fruktansvärt trött :p efter skolan så ska jag som sagt jobba kväll så då blir det bad, mat, lek och läggdags! 

Haft lite bloggtorka men ska se till att bli bättre ;) 

Puss och kram! 
Josefine 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: