NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Äntligen kan man säga..

Kategori: Allmänt

Imorgon är det fredag igen!!! :D 

Igår var jag och bästa Britta på Buffalo wings efter jobbet :) underbart att komma ut lite även mitt i veckan :) 
Helgen kommer bli lugn då jag kommer jobba lite, inga långa pass men några timmar på lördagen och hjälpa till med skjuts på söndagen. Men kommer ha massa timmar över till helgsmys! 

Jag tog en promenad imorses och gick förbi en dansstudio som snart kommer öppna! Zumba, yoga och hipp hopp!! Överlycklig!!! Snart blir det ju kallt så man kan inte träna ute längre och dans är så mycket roligare än gym!! :D 

Igår va jag och barnen i en vattenpark här i närheten med deras kusiner, dom älskade det!!! 

Som sagt imorgon är det äntligen fredag igen!! 

Puss och kram! 
Josefine 



Kommentarer

  • Petra säger:

    Kuuuuul! Vill oxå dansa o träna :)

    2013-09-12 | 22:02:32

Kommentera inlägget här: