NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Skjutvarningen var bara ett falskt alarm som tur va! Skönt att dom tar sånt på allvar! Men här har alla tillgång till att köpa vapen så inte konstigt att det hamnar i fel händer och det är helt sjukt! 

Igår efter jobbet åkte jag och Britta till white plains och mötte upp Ida och Evelyn :) tänkte att vi skulle se 1D filmen igen på bio men dom hade slutat vida den tyvärr, så vi käkade på Buffalo wings istället!! ;) sen gick vi till wallmart som är en butik som Ullared som har allt till låga priser!! Köpte lite smink gör bara 24$ som är ca 150 kr!! Sjukt billigt med smink här! Hemma hade jag inte fått en av sakerna men här fick jag fyra riktigt bra saker för! Foundations sticket jag köpte är det massa stora bloggare som skrivit om så det ska bli kul att prova!! 


Puss och kram!
Josefine 




Kommentarer

  • Petra säger:

    Åh nej så tråkigt hjärtat <3 har sett att du umgåtts lite med andra tjejer..hoppas att du hittar en "ny" Britta ;)

    2013-09-25 | 23:20:08

Kommentera inlägget här: