NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Måndag

Kategori: Allmänt

Nu va det måndag igen!! Bara 4v tills jag får Sverige besök!!!! :D längtar så kag spricker tills mina bästa kommer ❤❤❤

Helgen har varit bra! :) inte riktigt haft tid och faktiskt ork att blogga.. Men nu så ;) i fredags efter jobbet åkte jag till Britta och lagade tacos och hade mysig sleepover :) på lördag morgon åkte vi in till city och gick brooklyn bridge och träffade ett gäng svenska tjejer i battery park och hade en liten mysig kräftskiva :) super mysigt att sitta i parken med bra väder, äta kräftor och dricka lite vin :) härligt gäng blev vi!! ;) sen åkte jag och Josefine på en fashion show som blev en snackis!!! Det va två designers som skulle visa en kollektion men det blev en försening på en och en halv timme så ena designern tog sitt crew och drog mitt under showen!!! Alla societets tanter som betalat massa pengar för att gå blev ju väldigt upprörda!  Som tur va fick vi gå gratis med våran promotor :) vi drog hem ganska tidigt, jag kände inte för fest och några av tjejerna kom inte in på klubben.. Men det va super skönt att komma hem tidigt!!! :) sov hos Brita och  sov ut på söndagen skönt!!! tänkte åka till city men det blev så sent så drog till white plains och cheesecake factory istället :) sen fick vi ett infall och köpte hårfärg!!! :D så är inte lika blond längre ;) 
Vi har börjat kolla på pretty little liars i veckan med så hade mys och kollade på det sen!! Läskigt!!! :D Britta vågade knappt åka hem sen ;) 

Puss och kram!
Josefine 




























Kommentarer


Kommentera inlägget här: