NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Söndag

Kategori: Allmänt

Lat söndag! Jag Britta Larissa och Alice drog till palisade för shopping och lunch på cheesecake factory! Blev pasta carbonara för min del, helt underbar och min absoluta favorit där! :) köpte inget på palisade men hittade ett par höst stövlar här i ossining när vi kom tillbaka! Bara 30$=210kr så är jätte nöjd!! Helt vanliga men perfekta till hösten!! :) 
Efter det åt jag middag med familjen och sen kollade jag och Britta på pretty little liars innan det va dags att gå och lägga sig och ladda om för en ny vecka!! 
En lugn men helt kanon bra helg!! ❤️ 

Nya veckan började faktiskt med sovmorgon och ledig till kl 13 :) Britta  var också ledig mellan 9-13 så umgicks med henne :) 
En vecka kvar till mina älsklingar kommer!!! :D ❤️❤️❤️

Puss och kram
Josefine! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: