NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

This is us!

Kategori: Allmänt

På lördagen började jag och Josefine med frukost/lunch på subway och åkte sedan till time square för att möta upp Britta och Malin :) Vi gick runt där lite sen köpte vi mer mat och satte oss i en park och åt/fika och bara satt och pratade! Super mysigt :D Josefine gick och Matilda kom sen var det dags för BIO!! This is us, One direction filmen :) sååå bra!! Väldigt känslomässigt inne på bion kan jag lova ;) skratt, gåshud och tårar!!! Killarna i 1D är så roliga och duktiga, bjuder verkligen på sig själva :) vi ville inte att bion skulle ta slut!!! 
Efter bion satte sig jag Britta och Malin i parken igen och pratade om One direction såklart!,  spöken (kommer alltid upp haha!) livet och framtiden.. undra hur livet kommer se ut om några år? Man blir knäpp av att tänka på det!! :D 
Sen va jag tvungen att åka hem för idag så jobbar jag! Men har faktiskt ledig måndag för det är Labour day här i USA! Kort vecka igen, det blir skönt!!! :D
 
Puss och kram!
Josefine 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: