NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Underbara helg ❤️

Kategori: Allmänt

Jag har haft en helt fantastisk helg!! Började med fredags mys med tacos och godis med Britta och Malin hos mig på fredag kväll :) 
På lördagen mötte jag upp Josefine i Yankees för att gå på match! En av deras sista denna säsongen :) dom vann så det va kul!! Baseball är en ganska långsam sport men kul att va där för det var massa folk och en härlig stämning!! Efter matchen åkte vi in till city och hem till Josefine för att göra oss redo för utgång :) jätte kul!! Gick till lite nya häftiga ställen ch hamnade även på en hemma förfest med mat och dricka ur röda koppar ;) jätte rolig utgång men kl 2 kände vi oss nöjda och drog hem till Josefine igen :)

Stannade i city även på söndagen, Ida kom in och vi bara gick runt hela dagen!! Tog en söndags brunch och tog en sväng på high line som är en gammal tågbana dom gjort om till en park!!! Jätte fint! Är man i NY på vår/sommaren även sen sommaren så rekommenderar jag att åka dit!! Gick vidare och upptäckte att vi var nära Carries lägenhet i Sex and the city så gick dit! Kände mig som ett barn på julafton!!! Mysigt och jätte kul att se :D sen fortsatte vi att gå och hamnade i Washington square park och NYU! Gått mycket men så värt det för har ett så mycket!! Nu kan jag bocka av lite saker på min to do list!! :) kände mig jätte lycklig när jag åkte hem på kvällen :) 

Puss och kram! 
Josefine











































Kommentarer

  • Ellinor Melkersson säger:

    Va underbart du verkar ha det josse :) Va roligt med dom röda muggarna, såå amerikanskt :) Kram Elli

    2013-09-23 | 22:03:32
  • Petra säger:

    Fina Josse va jag saknar dig <3

    Svar: Saknar dej och alla där hemma med!!! Men nu har det snart gått 5 mån ;)
    Josefine

    2013-09-24 | 20:31:09
  • Petra säger:

    Ah det är sant, har ändå gått rätt så fort..men du kommer verkligen hem sen i maj då???

    2013-09-25 | 11:42:51

Kommentera inlägget här: