NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Broadway

Kategori: Allmänt

I lördags gick jag Josse Louise och Linn på Broadway eller en off Broadway show, parodi på 50 shades of gray! Massa skratt men en väldigt speciell upplevelse måste jag säga!!! Du förstår bara om du va där 😂😃 

Efter tog vi en drink och satt och snacka! En jävligt sjuk sak: Jag skulle hetat Hugo om jag va kille, Det skulle Josefine också gjort och hennes syster heter Emelie!!! Hahaha helt otroligt!! Min syster stavas dock Emmylie men ändå! Linns syster heter också Emelie och Louise heter Josefine i andra namn! Vi bara dog av skatt 😂❤️ 
Dessa tjejer är så jävla härliga, underbara och vi bara pratar om allt! 

Efter gick vi till avenue för lite mer drickar och dans! As bra kväll och helg! ❤️ Alltid så kul! Stort gäng med roliga människor! 

Nu sitter jag på tåget hem för lite kvälls jobb, mina värdföräldrar ska ha dejt night 😊 unnar dom verkligen det! 

Puss och kram!
Josefine


Mina fina ❤️


Me and My bros! Tyvärr kom inte alla med på bild!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: