NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Mysdag!!

Kategori: Allmänt

Idag va det en sån där snowday igen och alla skolor inställda.. Men! Även föräldrarnas jobb va inställda så jag fick ledigt!!! Det har snöat som bara den asså, massa massa snö! Men vi har haft en helt fantastisk dag! Började med att jag sov ut, kollade på heart of dixie och sen körde yoga innan ca kl 13 gick jag upp för att umgås med familjen 😊 det har inte gått att ta sig nånstans på hela dagen men väldigt mysigt och ovanligt att vara alla hemma tillsammans! Vi åt först lunch ihop, sen bakade vi och sen spelade vi Wii! Så himla kul och massa skratt! Sen lagade föräldrarna super god middag och alla åt, skrattade och vi vuxna drack vin tillsammans! En av dom bästa dagarna som au pair 😃 så glad att vi alla bara kunde umgås tillsammans!!!! Denna familjen är helt fantastisk och underbar, kommer verkligen sakna dom! 

Så här såg det ut på morgonen idag och nu är det ännu mera och deg ska tydligen inte sluta snöa än!! 

Nu vill jag att snön ska försvinna så vi kan få varm härlig våååår 😎☀️ 

Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: