NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Skönhetsprodukter

Kategori: Allmänt

Tänkte blogga om lite skönhetsprodukter jag har provat här i USA som jag verkligen gillar och tänker köpa med hem! 

1. Boscia black mask! Svart ansiktsmask som stelnar och sen drar man bort den så åker porer och även små hårstrån med! Jag tycker verkligen den funkat och man ska använda den typ en gång i veckan.

2. Moroccan argan oil! Hår olja som är super bra för håret! Inga tofsar och tovar alls när jag använder den! Håret blir jätte lent och faktiskt inte så glansigt. 

3. Secret deo! Super bra deo! Funkar så mycket bättre än dove jag har använda innan, håller längre och har en rolig gelé man skruvar upp haha. 

Jag och basse provade också en tandblekning när han va här sist som jag tänker köpa igen, på mig funka den verkligen! Även Nyquil som är en medicin som jag använder här när jag är förkyld som är sjukt bra! Du sover väldigt gott på natten av den 😉 Det är kul att prova nya produkter här eftersom dom ofta är effektivare och också därför förbjudna i Sverige. Men man får passa på när man är i Amerika 😃



Saker jag har med mig från innan jag alltid använder är såklart Mary Kay foundation, finns ingen bättre!!! Cliniqe high impact curling mascara som aldrig smular utan sitter perfekt en hel dag och sedan tvättas bort med ljummet vatten! Och för håret, jag har inte så starkt hår eftersom jag färgar ganska ofta och denna huskur låter säkert väldigt knäpp men har verkligen lagat mitt hår när det har varit helt kasst, blöt håret och handdukstorka och sedan blanda inpacking och olivolja in håret och sov med det! Funkar sjukt bra!! 😃


Hittar jag andra saker jag gillar kommer jag absolut lägga upp det på bloggen också! Men nog för nu!

Puss ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: