NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Gospel!

Kategori: Allmänt

Hela lördagen låg jag hemma sjuk! Låg i sängen heeeela dagen och kollade på Dexter! Det va jätte skönt att vara hemma men samtidigt lite tråkigt för man blir ju rastlös! Men tvingade mig själv att stanna kvar för vill verkligen inte va sjuk när Basse kommer hit!

 Men söndagen hade vi bestämt några att åka till Brooklyn och gå på en gospelsgudstjänst, något man måste göra när man är i USA såhär länge! Så ville inte missa det 😊 I början var det super kul!! Dom sjöng och klappa händerna och nästan att man tänkte att är det så här kul att gå i kyrkan kanske man borde börja haha! (Skoja!) folk va helt förtrollade! Tänk att verkligen tro på något så starkt som dom gör här! Va underbart 😃 härligt att se men inget för mig.. Men efter all sång började prästen predika och det blev jätte tråkigt! Kul att ha gått på men inget jag behöver göra igen!! 
Min förkylning är bättre än i lördags men väldigt långdragen!! Vill bara bli frisk nu!!! 😞
Idag bokade vi Miami!!! Såååååå underbart! Längtar till lördag när basse kommer ❤️❤️❤️

Puss och kram! 
Josefine 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: