NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Helgen som varit..

Kategori: Allmänt

Nu ska jag allt bli bättre på att blogga igen!! Varit väldigt dålig det sista, fy på mej! 

Tänkte skriva om helgen som varit. Lördagen efter basse åkt gick vi på brunch och sen utgång. Söndagen skulle jag åka hem och umgås med Shari som jag ibte träffat på länge men när jag va påväg till tåget får vi sms om att Jay Z kommer till VIP room! Jag va ledig på måndagen så tänkte, eh va fan Yolo hahah 😃 kul kväll men tyvärr dök han aldrig upp.. Väldigt bra musik!! Ett minus som var att det va så mycket folk så folk rökte inomhus och inte bara cigaretter!! Något jag är väldigt emot och dagen efter luktande både kläder och hår skit! Vakterna brydde sig inte heller. Men vi hade iallafall kul som sagt. På eftermiddagen på måndagen åkte jag tillbaka till lilla ossining! Skönt att äntligen va "hemma", packa upp efter resan och ta en lång dusch 😁 senare på kvällen hämtade Mya och Shari upp mig för ett au pair möte, mitt första på 9 månader, ooops 😉 det va bara vi och en tjej till så vi käkade pizza och glass och satt och pratade länge! Mysigt ☺️ Får nog gå på några såna i fortsättningen.. Kanske! Haha 😊

Puss och kram! 
Josefine 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: