NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Resultat!

Kategori: Allmänt

Fan va skönt det är när man känner att träningen ger resultat!! Inte att det syns än utan känns. Så lycklig! Första gången på löpbandet va jag död efter 5 min på level 6,4 och va tvungen att springa och gå lite om vartannat men redan nu efter bara några få gånger på gymmet känns det mycket lättare! I måndags klarade jag 25 min utan paus och Idag klarade jag 30 min på level 7 utan att gå något 😃  och känner mej också starkare på maskinerna! 
Jag är absolut ingen tränings expert men det som får mig motiverad är en bra spotifylista på hög volym och försöka inte kolla på klockan, Inte lägga focus på att gå ner i vikt utan bli stark och må bättre och det är inget fel att va tävlingsmänniska jag försöker att göra lite bättre varje gång jag är där 😊 höja en level eller springa nån mer minut, pressa sig själv! 
Jag märker att konditionen blir bättre och jag känner mig piggare på dagarna! 

Kommentarer

  • Petra säger:

    Heja heja 💪💪💪

    2014-01-30 | 14:15:46
  • Kerstin säger:

    Vad duktig du är

    2014-01-30 | 22:41:27

Kommentera inlägget här: