NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Imorgon är det fredag!! Wihoo! 😍 

Idag har varit en vanlig dag utom att jag har haft gnälliga barn på eftermiddagen och så är det ibland.. Hade as mycket energi förut och såg fram emot gymmet men nu är jag helt död så skippar det idag! Kör Jillian Mitchells - yoga meltdown på youtube istället för att gå något gjort! Det är faktiskt ett super bra yoga pass, trycker till och med jag som inte är ett stort fan av yoga! Ni borde prova det! Sen blir det faktiskt redan sängen för mig så jag är piggare imorgon, ett avsnitt av Hart of dixie eller kanske två 😉 en serie som jag precis börjat titta på som jag tycker är jätte bra! 

Puss och kram! 
Josefine 











Kommentarer

  • Petra säger:

    Hmm youtubeyoga alltså..måste provas ngn dag 👍

    Svar: Ja prova!! Ont i hela kroppen efter!!
    Josefine

    2014-02-02 | 01:32:49

Kommentera inlägget här: