NordhJosefine.blogg.se

130506 Ă„ker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt Ă„r som au pair!

Födelsedagsfrianden 🎉

Kategori: AllmÀnt

Denna helgen har det varit fullt upp med olika födelsedagar! Anna fyllde 5 Ă„r pĂ„ fredagen, hela 5 Ă„r sötingen!! Först frukost tillsammans allihopa och pĂ„ morgonen bakade vi cupcakes som hon skulle ha med till skolan. Hennes vĂ€n Rachel kom över och lekte och dom hjĂ€lpte till. Hennes babysitter Diana Ă€r en colombiansk tjej som Ă€r 28 Ă„r och hur söt och rolig som helst! 
Efter skolan va Anna super lycklig, det hade varit en lyckad dag i skolan! Vi bakade lite till eftersom hon skulle ha kalas pĂ„ söndagen, denna gĂ„ngen morotskaka! 
Efter jobbet Ă„kte jag bara till gymmet och sen gick och la mig tidigt. 

Lördag morgon hade jag bokat in en tid hos frisören! Äntligen!! Skönt att fĂ„ hĂ„ret frĂ€scht igen, dock tycker jag det blev lite guldigt men hoppas pĂ„ att mitt silvershapoo kan trolla bort 😊 
Sen var det dags att Ă„ka in till city, idag va det dags att fira Shari som fyllde Ă„r! Lavo och sen phd som vanligt 😉 jag Ă„kte dock hem tidigt för att vara hyfsat pigg för Annas 5Ă„rs kalas dagen efter. 

SĂ„ söndagen va det kalas hela dagen, kul att trĂ€ffa slĂ€kten igen! Kanske sista gĂ„ngen.. Anna fick vĂ€ldigt mycket paket, sĂ„ mĂ„nga prinsess saker! Haha sĂ„ nu har vi massa och göra. 

MĂ„ndagen fick jag ledigt sĂ„ jag sov ikapp den sömn jag missat i helgen. LĂ„g och drog mig Ă€nda till kl 12 faktiskt innan jag gick upp för att ta en powerwalk. JĂ€tte skönt vĂ€der och jag va ute och gick mer Ă€n 1,5h och nĂ€r jag nĂ€stan va vid huset igen kom Diana i hennes bil och frĂ„gade om jag ville följa med till ett mall i nĂ€rheten och jag va ju ledig sĂ„ varför inte!! JĂ€tte bra dag 😊 

Idag nĂ€r jag kom upp för att jobba har bĂ„de Anna och Susan blivit matförgiftade!! Tur att jag inte Ă„t hemma igĂ„r kvĂ€ll đŸ˜· sĂ„ en hel dag med tv och puzzel! 



Lite godingar frĂ„n helgen: 

















Kommentarer

  • Anne-cathrine Nordh sĂ€ger:

    SĂ„Ă„Ă„ söt hon var pĂ„ sitt kalas och vilka fina cupcakes ni bakat.đŸ‘â€ïž

    2014-03-11 | 22:22:01

Kommentera inlÀgget hÀr: