NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

A little party never killed nobody..

Kategori: Allmänt

Jobbade lördag morgon och min hostmum tog lite längre tid på sig än jag fått veta så kom sent till Lavo brunchen, det va lite tråkigt för då får man liksom inte börja långsamt med mat utan bara all in direkt men sånt är livet! Vi hade ändå en kul kväll!! 😃

Söndagen hängde jag med josse i central park innan Louise kom och va med. Väldigt fint väder hela dagen och jag och josse lånade en roddbåt och paddla runt i parken hahah! Vi turades om att plaska och mycket skratt, Skit kul va det!! 😃✌️ Det va en dag med bara häng och mys! Helt underbart! Sen drog josse och jag och Louise fortsatte hänga, åkte till union square och kika och sen köpte vi sushi och drog hem till henne 😊

Nu är jag tillbaka till ossining, skulle varit ledig men fick sms igår kväll att jag ska jobba.. Men en månad kvar som aupair!! Känns sjukt! Skönt och tråkigt på samma gång haha! Sitter och lyssnar på 1D och dom får mig bli gladare 😉 längtar till vi ska på dom i Stockholm!!! 

LOVE❤️ 

































Kommentarer


Kommentera inlägget här: