NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Besök av älskling! ❤️

Kategori: Allmänt

Basse har varit här onsdag till måndag! Har varit så skönt att träffas igen och bara gå umgås, skratta och prata igen!! Han va med mig först 2 dagar i ossining och på jobbet, gymmet och vi käkade en kväll på cheesecake factory med min nanny vän Diana 😊 på lördagen blev Basse magsjuk och blev sängliggandes hela dagen, stackare 😔 så jag gick ta hand om honom och serva honom hela dagen. Blev sjukt rastlös haha men inget man kan göra något åt!  Söndagen mådde han som tur va bra igen! Så vi åkte in till city och spenderade hela dagen där och mötte även upp josse. Gick till central park, så fint där nu när allt står i blomm 🌸😃 senare på kvällen gick vi ut och käkade och drack stora drinkar och efter det gick vi till en stor spelhall och kände oss som barn igen med bilspel, dansspel, skjutspel och massa annat haha 😂 vi drog till ett ställe som heter VIP room efter och dansade lite. Dagen efter va basses sista, vi bara gick runt och njöt av varandras sällskap och det fina vädret! Så kul att hänga ihop igen!! Saknat det så mycket!! ❤️ Helt underbart! Älskar honom så himla mycket!! 




















Kommentarer


Kommentera inlägget här: