NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Stolt!

Kategori: Allmänt

Klappar mig på axeln, all denna träning och nyttig mat har äntligen gett resultat! Väger nu 2 kilo mindre än när jag åkte till tjockislandet!! Hade inte gått upp jättemycket men ändå några kilon men nu är dom borta! Vassen dra åt helvete för beachen här kommer jag 😃 
Vill man så kan man! 

Sitter nu på tåget in till city för att ta buss till BOSTON! Se en helt ny stad och Spring weekend och collagefest med röda koppar, fan vilken fest! 🎉 känns så jävla kul att det blev av tillslut, hur taggad som helst! 😃😃

Va inne i stan på min lediga dag i onsdags, köpte denna kärleken från Calvin Klein 😍 kollat på den sjukt länge men nu är den minminmin! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: