NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Tisdag 23 september

Kategori: Allmänt

Nu äntligen är bakfyllan borta! Efter en kebabpizza igår så försvann den Haha 😊 idag känner jag mig mycket piggare men har fått lite ont i halsen igen.. 
2 minus grader idag! Fyyy fan nu är det verkligen höst! 

Sara va här igår och vi kollade på bb och ph, shit vilka människor!! Men tror ändå dom klipper det lite som dom vill så man ska tro ännu värre än det faktisk är på riktigt. Men det är ju jävligt bra underhållning!! I big brother huset är Anna en klar favorit! Tycker hon är den enda roliga faktiskt, hoppas det kommer in lite nya snart. Paradise hotel är ju Kristian är jävla stjärna, så jävla roligt!! Följer han på insta också där han sitter och kommenterar avsnitten och jag skrattar ihjäl mig åt honom!! Annars gillar jag Jasse med, riktigt skön brud! 
Idol har jag faktiskt bojkottat helt i år, tycker det är ganska tråkigt faktiskt.. 

Nu är det plugg som gäller resten av dagen! Har massa att läsa och även förbereda inför kommande möte med gruppen. Denna veckan är det programmering som gäller vilket är ett jävligt svårt ämne att förstå så nu fokus! 

Puss ❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: