NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Nedräkning

Kategori: Allmänt

Igår hade jag sjuk hemlängtan! Saknar alla vänner så sjukt mycket❤️ Ska bli helt underbart att komma hem till er! Fast New York kommer alltid va en speciell plats i mitt hjärta 😊
Nu är det fan inte långt kvar! 6 maj är sista arbetsdagen och det ska bli så skönt att komma hem och ha sitt egna igen. Inte alltid behöva anpassa sig, även fast min värdfamilj är helt awesome så är det väldigt speciell situation att bo hemma hos någon annan så långt bort från alla hemma! 
Räknar ner tills jag får träffa er! ❤️
KÄRLEK! 

Puss och kram! 



Kommentarer

  • Kicki säger:

    Å vi saknar dig, men mu går tiden fort:)

    2014-03-25 | 19:21:35
  • elli säger:

    Ska bli kul att få hem dig, och shit va bra att ha en new yorker erfaren, dig kan man fråga allt om sen :)

    2014-03-25 | 22:51:25

Kommentera inlägget här: