NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

100 dagar!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit här i USA i 100 dagar!! 100 och det känns som jag kom igår!! :D ändå känns det som det va 100 år sedan Basse var här! Tiden går både snabbt och långsamt samtidigt!! Men så himla mycket kul man har gjort och så mycket mer att se fram emot!! :D livet här är tufft ibland med trotsiga barn och hemlängtan men man har så mycket kul och så många mysiga stunder också! Fördel bra stunder ;) man har varit med om så mycket och mött många härliga och fantastiska människor som man inte skulle gjort om man aldrig tagit chansen, är väldigt glad att jag åkte!! :D
Får se hur vi ska fira ikväll, kanske lite minigolf eller middag :)

Puss och kram!
Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: