NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Halloween

Kategori: Allmänt

Nu var helgen över igen!! Att helgerna alltid ska gå så snabbt?? 
Jobbade fredag kväll och även hela lördagen men när jag slutade på lördag kväll mötte jag upp Ida på tågstationen och vi åkte in till Josefine i city och drog vidare på halloween fest! Äntligen fick jag träffa Ida igen! Först va jg på semester och sen hon!! Vi hade en jätte kul kväll!! 

Söndagen mötte jag upp Hanna som kom hit samma dag som jag! Och hennes kompisar :) vi möttes upp i central park, drog vidare till soho för lunch och shopping och sen gick vi på bio på time square! När man ska köpa dricka där finns det allt och välja på, verkligen ALLT! Vi såg Bad grandpa, den hade sina roliga stunder men trodde den skulle bara bättre! Super mysigt söndag!!!! Så kul att träffa brudarna igen!! 

Nu har jag varit här i 6 mån!!! Tiden går både snabbt och långsamt samtidigt!!! Ibland känns det som tiden bara flyger iväg men bär man tänker på alla hemma känns det som den va evigheter sen man såg dom!! Saknar alla såååå mycket!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

Puss och kram! 
Josefine! 







Kommentarer

  • Petra säger:

    Haha du måste ju vart en hit, som även kunde riktig svenska :)

    2013-11-06 | 20:14:13

Kommentera inlägget här: