NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Five pointz

Kategori: Allmänt

Har också glömt att skriva om när vi va på five pointz!!! Ett kvarter i brooklyn med grafitti målat på hela väggarna!! Så snyggt!! När vi va där hade dom också en dance battle, kan va det coolaste jag sett här i NY!! Såååå häftigt! Man ville själv bara dansa loss!! Verkligen glad att jag och Josefine åkte dit! Efter åkte vi också till Ikea och åt köttbullar och handlade lite smått oh gott!! :) 











På lördagen träffade jag Anna Eklöf från Mariestad!! Hon och ennes bror Johan följde med oss ut och det var en väldigt lyckad kväll!!! Kul att träffa någon hemifrån! Lite ny energi!! :) 

Puss och kram!
Josefine 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: