NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Drunk in love

Kategori: Allmänt


Åkte till Lionel och josse direkt efter jag jobbat klart på fredagen, vi drog till phd och käkade sen va det 1oak och lite fest 😊 vi va hemma sent så halva lördagen sov vi bort innan vi drog på Lavo brunch! Denna gången åkte vi faktiskt och bowlade efter! Jag ville verkligen vinna och det viktigaste va att slå Lionel men han vann över mej med en liten skit poäng!!! Men vann gjorde Linn och va sååå jävla nöjd hahaha! Hon vann stort med, revansch snart kan jag lova! Jävligt kul med bowling, as länge sen 😃 kvällen fortsatte men vid kl 1 bestämde jag och Linn att vi skulle dra hem till henne och sova.. 
Det har varit en väldigt lugn söndag, började med shopping och avslutades med middag på vapiano och svenskt godis från sockerbit! Sååå jävla gott! Lösgodis ❤️ 
Sitter nu på tåget på väg tillbaka hem, hur kan helgerna gå så otroligt snabbt jämt? Helt sjukt! Vill ha helg hela tiden!! 

12 veckor kvar nu sen är jag hemma i lilla landet lagom, fan vad jag kommer sakna New York! ❤️ 
Men längtar efter alla mina underbara hemma, ska bli så kul att träffa alla igen! 
Jag har förövrigt världens bästa pojkvän! Ingen speciell anledning men han är verkligen bäst ☺️ 

Puss och kram! 
Josefine 











Kommentarer


Kommentera inlägget här: