NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Igår va jag och 6 andra svenska tjejer ute och käkade och sen gick på bio! Väldigt mysigt!! Hade bara träffat en av tjejerna innan så det va kul med lite nytt folk också 😊 vi åt först sushi som va as god!!! Sen gick vi på bion that akward moment, den va ganska bra. Hade sina roliga stunder men lite långsam ibland tyckte jag.. Kanske för att man alltid är så trött efter jobbet? Haha! Dom andra tyckte den va jätte bra! 

Mysigt med bio 😊 jag köpte ett vatten med jordgubbssmak som verkligen smakade jordgubb! Super god och inget socker eller kalorier 😉 synd att den inte finns i Sverige!! 
Tack tjejer för en toppen kväll!! 






Kommentarer

  • Petra säger:

    Kul att träffa lite "nya" tjejer ;) den verkar ju bra på omslaget haha! :D mm jordgubbsvatgen, kanske smakar som den där braiga cidern (Herrljunga?) på systemet (jordgubb-lime) den smakar ju verkligen sommar o jordgubbar..tänk den utan alkohol..mm 😋😋

    Svar: Den smakade verkligen saft! Super god!! 😃 godare än den cidern!
    Josefine

    2014-02-02 | 01:31:31

Kommentera inlägget här: