NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Ny vecka, nya möjligheter! 

Hela rasten idag satt jag och skrev min läxa till marknadsföringskursen, fy för plugg igen! Hahah 😂 vi skulle skriva minst två sidor och jag va såklart klar efter en, men lyckades tillslut komma på lite till och det blev nästan två så det får va bra så! Marknadsföring va fasen inte lätt, särkilt inte när man aldrig läst om det förut. Om två veckor är kursen fredag-söndag, tråkigt med skola men vi är många au pairer som ska läsa så kul att gå tillsammans ändå. Plus att vi ska sova hos Linn den helgen och ha tjej mys! Så det ser jag verkligen fram emot!! 😃

Annars idag är deg en helt vanlig jobbdag och efter jobbet ska jag köra skiten ur mig på gymmet!! Idag är också pretty little liars, black and white avsnittet som alla pratar om! Spännande! 😊

Puss! 

Kommentarer

  • Petra säger:

    Ihhhh spännande!! MÅSTE komma ihåg att ta hem imorrn!!!! Måste sova oxå, tenta imorrnbitti 😬😬😬😬

    2014-02-11 | 22:59:52

Kommentera inlägget här: