NordhJosefine.blogg.se

130506 åker jag som au pair till USA och denna bloggen kommer handla om mitt år som au pair!

Skolan

Kategori: Allmänt


Skolan var jätte rolig faktiskt!! Vi gjorde ett projekt på ett eget företag man skulle marknadsföra! Annars var det väldigt lugnt och lätt, kollade på massa filmer och snacka 😊 jag vet också att det är vissa företag jag inte kommer köpa kläder hos och vissa snabbmatkedjor jag inte kommer äta på! Men nöjd med mina bildkunskaper 😉
Fredagen gick vi ut och tog några öl och på lördagen satt vi på rummet på skolan och drack och snacka skit, så även lite nöje med helgen 😉
Söndagen efter skolan hängde jag kvar hos Linn, åkte till mallet åt sushi som tog slut på 5 sekunder och gick ut och käkade även senare på kvällen! Kändes som man bara åt och åt hela helgen men mat är ju gött! Hur mysig helg som helst!! 

Början av denna veckan faktiskt varit ganska jobbig, barnen har varit gnälliga, jag körde fast men bilen bland annat.. Hoppas resten av veckan bli bättre!! Anna fyller år så det ska bli kul att fira henne, sötnosen fyller hela 5 år!! 😘 








Kommentarer


Kommentera inlägget här: